Pierwszy numer „Gościa Niedzielnego” ukazał się 9 września 1923 r., miał 8 stron. Duże zmiany dla „Gościa Niedzielnego” przyniósł rok 2003, kiedy redaktorem naczelnym został ks. Marek Gancarczyk. Od tego czasu „Gość Niedzielny” ukazuje się w nowym formacie i w nowej szacie graficznej. Zmieniła się również nieco jego zawartość. Dzięki temu nieustannie wzrasta sprzedaż „Gościa Niedzielnego”.
Dlaczego warto ogłaszać się w tygodniku „Gość Niedzielny”
„Gość Niedzielny" to ogólnopolski tygodnik opinii. „Gość” reprezentuje chrześcijańskie wartości, będąc jednocześnie otwartym na dyskusję. Jest forum wymiany myśli i dyskusji o Kościele w Polsce, na świecie, o polityce, problemach społecznych i ekonomii. W tygodniku porusza się tematy religijne, etyczne, społeczne, polityczne, ekonomiczne, naukowe, kulturalne itd. „Gość” systematycznie proponuje czytelnikom cykle reportaży (m.in. „Europa na kolanach”, „W drogę ze św. Pawłem”, „Gorące źródła Europy”) i katechez (m.in. „Filary wiary”, „Sumienie ruszyło”).
Zamieszczając reklamę w „Gościu Niedzielnym”, zyskują Państwo:
- możliwość zaprezentowania Państwa oferty szerokiemu gronu zainteresowanych nabywców
- wysoka sprzedaż gwarantuje dotarcie przekazu reklamowego do wielu polskich rodzin i parafii
- renoma i prestiż, jaką cieszy się „Gość Niedzielny” wśród swoich czytelników, przekłada się na zaufanie do reklamowanych na naszych łamach produktów
- fakt, że ponad 60% czytelników bardzo dokładnie czyta każdy numer „Gościa Niedzielnego”, pozwala mieć pewność, iż również Państwa oferta nie ujdzie uwagi naszym czytelnikom
- ponad 70-stronicowa objętość umożliwi zaistnienie Państwa oferty przy ciekawych tekstach redakcyjnych
- obsługą Państwa zajmie się zespół profesjonalnych handlowców, którzy w każdej chwili służą swoim doświadczeniem w zakresie reklamy
- druk na papierze: SCA 52 g; LWC 130 g (okładka)
«« | « |
1
| » | »»